Ga naar de hoofdinhoud

Leestijd: 4 min

Heb je een klacht?

De medewerkers van de GGD Rotterdam-Rijnmond proberen je zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent. Dan kun je ons een klacht sturen. We horen je feedback graag, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren als dat mogelijk en nodig is.

Niet tevreden? Vertel het ons!

Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening of onze medewerkers. Misschien heb je in de wachtkamer of aan het loket lang moeten wachten. Heb je het gevoel dat je niet voldoende informatie krijgt. Of misschien vind je dat je niet netjes bent behandeld. 

Als dat zo is, laat het ons dan weten. Met jouw reactie kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Wat kan ik doen?

Een klacht kan je op verschillende manieren indienen. Dat kan via een e-mail, de post of het online klachtenformulier.

Wat doen wij met je klacht?

  • Wij doen onze best om binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging te sturen.
  • Binnen een week na de ontvangstbevestiging neemt de klachtenbemiddelaar contact met je op. Je kunt gebeld worden, maar het kan ook zijn dat je wordt uitgenodigd voor een gesprek. In dat gesprek kun je nog eens duidelijk vertellen wat er aan de hand is.
  • We zoeken naar een oplossing. En we laten je in ieder geval weten wat wij met je klacht doen. Als het nodig is, passen wij onze manier van werken aan. Zo hebben ook anderen voordeel van jouw klacht.